Har du tänkt starta med e-postutskick?
 - Här är goda råd och bra frågor:

  • Tänk igenom tonläget, hur ”säljigt” ska det vara?
  • Hur kan du hålla det enkelt och specifikt samtidigt som du vill förmedla en känsla?
  • Skicka lagom mycket e-post.
  • Testa olika tidpunkter för dina utskick.
  • Hur får du till en bra ämnesrad som många klickar på för att läsa?
  • Vilken e-posttjänst passar för mig?
  • Hur kan du jobba med Call to Action för att öka andelen som agerar?

Ovanstående är bara några av alla de förslag och tips som du bör ta i beaktande när du planerar din strategi för e-postutskick.

Ladda ner vår kostnadsfria guide för e-postutskick och  nyhetsbrev - bespara dig många bekymmer!

Det finns mycket att tänka på och dyra misstag du kan göra, när det gäller att göra utskick till kunders e-post. Därför har vi tagit fram e-postguiden för att minska riskerna för dig som vill starta med utskick - du har nytta av den oavsett vilken utskickstjänst du väljer. Vi är övertygade om att du finner den vara värdefull.