Här används cookies för att ge dig en bättre upplevelse av Argonovas webb. Läs mer om Cookies & Integritet.

Webbdesign & webbstrategi, Webbyrå i Borås – kunder i hela landet

Teknisk support

Behöver du som kund hos oss hjälp och support står vi på Argonova redo att hjälpa dig.

Vissa av de supportrelaterade ärenden vi får in till oss kan i många fall lösas av användaren själv. Behöver du hjälp med inställningarna för e-post? Ladda ner våra guider för hur du ställer in och använder ditt e-postkonto. Finns ej det du söker är du välkommen att skriva din fråga i supportformuläret.

E-post - Guider / Installationsanvisningar

För kunder med maildrift hos GleSYS

> E-post för Microsoft Outlook 2016 vid maildrift hos GleSYS (PDF)

> E-post för Apple Mail på OSX (10.3) vid maildrift hos GleSYS (PDF)

> E-post för Apple Mail på iOS11 vid maildrift hos GleSYS (PDF)

> Justering av inställningar, till GleSYS, i Outlook 2016 på PC (PDF)

> Justering av mappinställningar i Outlook 2016 (PDF)

För kunder med maildrift hos Binero

> Skapa e-postkonto, generell guide

> E-post för Apple iPhone & iPad

> E-post för Mac Mail, OSX (PDF)

 

E-post - Nyttig information

Skillnaden mellan IMAP och POP

> När e-posten plötsligt börjar att krångla

> Vanliga frågor och svar om e-post

> Hur man skapar en lokal datafil i Outlook 2016 i Windows (PDF)

> Hur man skapar en lokal datafil i Apple Mac Mail 10.3 i OSX (PDF)

 

Allmänt

> Argonovas lilla guide om cacheminne

 

Har du övriga frågor?

Undersök om din fråga är besvarad bland vanliga frågor och svar. Annars är du välkommen att skriva din fråga i supportformuläret!