Teknisk support
Behöver du som kund hos oss hjälp och support står vi på Argonova redo att hjälpa dig.
Vissa av de supportrelaterade ärenden vi får in till oss kan i många fall lösas av användaren själv. Behöver du hjälp med inställningarna för e-post? Ladda ner våra guider för hur du ställer in och använder ditt e-postkonto. Finns ej det du söker är du välkommen att skicka in din fråga till support@argonova.se
E-post - Guider / Installationsanvisningar
> E-post för Microsoft Outlook 2016 för Windows (PDF)
> E-post för Microsoft Outlook 2016 för macOS (PDF)
> E-post för Apple Mail 10.3 för macOS (PDF)
> E-post för Apple Mail för iOS12 (PDF)
> E-post för Android 8 (PDF)
> Justering av mappinställningar i Outlook 2016 för Windows (PDF)
> E-post för Microsoft Outlook 2010 för Windows (PDF)
> URL till GleSYS webmail: https://mail.glesys.se
> Visa eller dölj mappar i GleSYS webmail (PDF)
E-post - Nyttig information
> Skillnaden mellan IMAP och POP
> När e-posten plötsligt börjar att krångla
> Vanliga frågor och svar om e-post
> Hur man skapar en lokal datafil i Outlook 2016 i Windows (PDF)
> Hur man skapar en lokal datafil i Apple Mac Mail 10.3 i OSX (PDF)
Allmänt
> Argonovas lilla guide om cacheminne
Har du övriga frågor?
Undersök om din fråga är besvarad bland vanliga frågor och svar. Annars är du välkommen att skicka din fråga till support@argonova.se.