Förbättrad kundkommunikation

två stycken skakar hand

I vårt pågående arbete att utveckla företaget och stärka vår kundvård har vi kört en föreläsning & workshop med Elise Pavicic som förläsare.

Elise har en bakgrund inom sälj, projektledning och affärsutveckling med flera chefsbefattningar. Vi känner att detta varit en riktigt lyckad dag, tack Elise!

Vår situation som reklambyrå / webbyrå med flera nya kunder, många projekt i luften samtidigt och en utveckling med flera nya medarbetare är en fantastisk upplevelse. Detta är samtidigt utmanande och det finns en potential att öka och förbättra vår kundkommunikation och kvalitetssäkring i våra projekt. Nu tar vi ett av flera steg framåt och möter utmaningen!

Några konkreta punkter vi tar med från detta är nedan och Elise kommer också hjälpa oss framåt med implementeringen:


1. Ökat att fokus att behandla varje kundkontakt som ett viktigt möte med kunden.
2. Avsätt intern tid för kommunikation så vi kan ge varje kund det bästa i den givna situationen.
3. Sträva efter att bättre förstå kunden affärsidé och vision så vi kan hjälpa kunden nå sina långsiktiga mål i den marknadsföring och projekt vi är involverade i.
4. Tillför Best Practice till kundens förslag och tveka inte att på ett positivt sätt med ödmjukhet och respekt belysa vad vår erfarenhet visar är det bättre sättet.
5. Vidareutveckla rutiner, mail och offerter så vi alltid håller en professionell nivå, är lösningsorienterade och håller kundens affärsnytta i fokus.

Vi har kommit dit där vi står idag tack vare nöjda kunder som uppskattar samarbetet och det mervärde vi tillfört som hjälper att vidareutveckla sitt företag. Vi är oerhört tacksamma och glada för de många långsiktiga samarbeten vi har med våra kunder, det är inspirerande för oss att ha fått följa olika satsningar och vara en del i er framgång.

Och nu med detta steg vill vi bli ännu bättre på att hjälpa våra kunder att lyckas med sina satsningar och få sina företag att blomstra!