Miramix

Miramix startpunkt var att ta fram en logotyp och ett grafikt tilltalande paket som presenterar företaget utåt. Men det räcker förstås inte att finnas - man måste också synas. Utmaningen var att marknadsföra sig effektivt på alla fronter, från bildekaler till sökord för att nå en konkurrensutsatt marknad. Ett långt och fruktsamt samarbete fick sin början.

En framgångssaga från internet till byggbranschen!

Miramix utför asbestsanering, rivning, bilning och betonghåltagning i Stockholm. Från start då Argonova tog fram logotyp och webbplats har vi varit en strategisk partner för Miramix marknadsföring. Resultatet talar sitt tydliga språk. I dag får de in 90 % av alla jobb via webbplatsen.

Kundens behov

Miramix startpunkt var att ta fram en logotyp och ett grafikt tilltalande paket som presenterar företaget utåt. Men det räcker förstås inte att finnas – man måste också synas. Utmaningen var att marknadsföra sig effektivt på alla fronter, från bildekaler till sökord för att nå en konkurrensutsatt marknad. Ett långt och fruktsamt samarbete fick sin början.

Argonovas lösning

  • Logotypdesign
  • Grafisk profil
  • Bildekaler
  • Profilmanual
  • Webb och design
  • SEO
  • Google ads

Miramix
Miramix

Miramix

Miramix startpunkt var att ta fram en logotyp och ett grafikt tilltalande paket som presenterar företaget utåt. Men det räcker förstås inte att finnas - man måste också synas. Utmaningen var att marknadsföra sig effektivt på alla fronter, från bildekaler till sökord för att nå en konkurrensutsatt marknad. Ett långt och fruktsamt samarbete fick sin början.
auktionsplattform

Södersens

Företaget var snabbt i behov av en plattform som är skalbar, lättanvänd och som klarar flera användare och budgivare vid högt tryck under auktioner.
Referenser
Se fler av våra kundcase

Vill du ha en offert?

Fyll i dina uppgifter så återkommer vi med ett offertförslag så snart vi kan.

*” anger obligatoriska fält

Detta fält används för valideringsändamål och ska lämnas oförändrat.